پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فعالیت تبلیغی مبلغان در مدارس امین ، مدارس وابسته به حوزه علمیه در اهواز

حوزه/ طلاب و روحانیون به عنوان فعالان فرهنگی و دینی باید به این باور برسند که تا زمانی که از تبلیغ چهره به چهره استفاده نکنند، توفیق چندانی پیدا نخواهند کرد.

خانم داداشی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کاشان با تبریک عید نوروز، به آثار اجتماعی و دینی صله ارحام از دیدگاه اسلام اشاره کرد وگفت: یکی از اموری که اسلام اهمیت بسیاری برای آن قائل امی باشد، مسئله «صله ارحام» است .

وی، با اشاره به اینکه انجام سنت الهی صله رحم، وظیفه ای اخلاقی و دینی است، به آیه 27 سوره بقره اشاره کرد و افزود: خداوند در این آیه، کسانی را که پیمان های الهی را می شکنند، در شمار«زیان کاران» قرارداده است، براین اساس افرادی که صله رحم را قطع می کنند، دچار خسران می شوند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آران و بیدگل، در ادامه به اثرگذاری تبلیغ چهره به چهره اشاره کرد وگفت: علی رغم این که تبلیغ چهره به چهره، از بهترین روش‌ها و ابزارهای کارفرهنگی و تبلیغی می باشد، متأسفانه کمترین توجه و سرمایه گذاری ممکن نسبت به آن صورت گرفته است .

داداشی در پایان تصریح کرد: طلاب و روحانیون به عنوان فعالان فرهنگی و دینی باید به این باور برسند که تا زمانی که از تبلیغ چهره به چهره استفاده نکنند، توفیق چندانی پیدا نخواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha