جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی- مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه حوزه های شهرستان ها، این اقدام را زمینه ساز جذب بیشتر جوانان علاقمند به تحصیل در حوزه دانست.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب بیش از 40 طلبه در حال تحصیل هستند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب به برنامه های این مدرسه برای جذب بیشتر طلاب در سال آینده اشاره کرد و گفت: این مدرسه با استفاده از امکانات تبلیغی همانند نصب بنر، اطلاعیه، جلسه با امام جمعه شهرستان، مسئولان بومی و روحانیون مستقر در سرپل ذهاب، تبلیغ چهره به چهره، و... زمینه های جذب بیشتر طلاب در سال آینده را مهیا کرده است.

وی در ادامه به وضعیت مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: شهرستان سرپل ذهاب در موقعیت بسیار حساسی قرار گرفته و این موقعیت، مدرسه علمیه این شهرستان را حساس تر می کند، از سوی دیگر مدرسه دارای محدودیت ها و مشکلاتی نیز می باشد، ولی با این وجود باید از تلاش ها و پیگری های مدیر محترم حوزه علمیه استان کرمانشاه در کمک به این مدرسه کمال تقدیر را داشته باشم.

حجت الاسلام سلیمانی ابراز امیدواری کرد: با حمایت های مدیر حوزه عملیه استان کرمانشاه، فضای آموزشی این علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب توسعه یابد تا زمینه پذیرش جوانان علاقمند بیشتر فراهم شود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب به برنامه های فرهنگی انجام گرفته از سوی در سال گذشته اشاره و بیان کرد: یکی از این برنامه ها گرامیداشت روز عملیات غرور آفرین «بازی دراز» بود که بسیج طلاب مدرسه با برپایی غرفه ای، به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و بسیاری از مسئولان و شخصیت ها از این غرفه بازدید کردند که از جمله می توان به سردار ریحانی، سردار فضلی، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری و... اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور، گفت: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی و انقلابی مدرسه برگزاری اردوی راهیان نور و اعزام طلاب و اساتید شلمچه بعد از پایان ترم اول بود که در این سفر معنوی علاوه بر بازدید از مناطقی همانند اروندرود، طلایه و...، با آیت الله جزایری، امام جمعه اهواز نیز دیدار کردند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha