جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
واعظ موسوی

حوزه/ رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه گفت: امیدواریم مسئولان از شعار، نصب بنر، توزیع تراکت، پوستر، تشکیل همایش، جلسه و نکوداشت پای را فراتر بگذارند و در مرحله عمل و اجرا با اجرایی کردن منویات رهبری به دغدغه های حضرت ایشان پاسخ مناسبی بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک آغاز سال جدید به ملت ایران، به نامگذاری سال 1396 به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: امسال هم مقام معظم رهبری همچون سال های گذشته، شعاری را به عنوان نماد عمل آحاد ملت ایران اسلامی تبیین فرمودند.

وی تصریح کرد: از آنجا که سال هاست مشکلات اقتصادی، نظام اسلامی را رنج می دهد و هزینه هایی برای ملت ایران ایجاد کرده است، تمام تلاش ملت و دولت باید معطوف به رفع مشکلات اقتصادی شود.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با بیان اینکه راهکار خروج از مشکلات اقتصادی از منظر رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: متخصصان امر اقتصاد نیز بر این دیدگاه مقام معظم رهبری صحه می گذارند و راه نجات از رکود و رسیدن به پویایی و شادابی اقتصادی را تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود به تبیین راهکارهای خروج از مشکلات و عوامل شکوفایی اقتصاد پرداخته اند، تصریح کرد: ایشان سال گذشته بر لزوم اقدام و عمل برای تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و امسال دو عنصر تولید و اشتغال را نیز در کنار اقتصاد مقاومتی قرار دادند، تا زمینه برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات کشور فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز نیروی جوان، تحصیلکرده و جویای کار بیش از هرچیزی به چشم می خورد، تصریح کرد: مسئولان باید با برنامه ریزی مدون از این سرمایه عظیم نیروی انسانی استفاده کنند.

*تداوم بیکاری جوانان منشا گرفتاری های جدیدی برای نظام می شود

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه با تاکید بر اینکه عدم ایجاد اشتغال برای جوانان علاوه بر دامن زدن به مشکلات قبلی، ممکن است منشا گرفتاری های جدیدی برای نظام اسلامی باشد، اظهار داشت: باید همه مسئولان نظام اسلامی برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان ایران اسلامی باشند.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی افزود: "راه اندازی پروژه های مهم تولیدی و اقتصادی" و "تقویت شرکت های زودبازده و کوچک" می تواند گره از کار مشکل بیکاری جوانان باز کند و با ایجاد رشد اقتصادی مناسب، جامعه اسلامی را به جایگاه واقعی می رساند.

*با تولید کالای باکیفیت باید وارد بازار جهانی شد

وی افزود: باید با تولید کالاهای مناسب و شایسته رقابت با تولیدات جهانی هم از واردات بی رویه برخی از کالاهای مصرفی جلوگیری شود و هم با حضور فعال در بازارهای جهانی و بین المللی، بتوان صادرات را افزایش داد و با ایجاد اشتغال و رفع بیکاری، جوانان را به آینده زندگی امیدوارتر و نظام اسلامی را به جایگاه واقعی منطقه ای و بین المللی آن نزدیک تر کنیم.

رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه تصریح کرد: علاوه بر مسائل اعتقادی، فرهنگی و اخلاقی که قطعا دغدغه یک نظام مکتبی است، مسائل اقصادی و زیربنایی و مادی هم باید مورد توجه رهبران جامعه و مجریان امر قرار بگیرد و بر این اساس، رهبر معظم انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید می کنند.

*مسئولان از نصب بنر و برگزاری همایش پای را فراتر بگذارند  

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با ابراز امیدواری از اینکه دولت یازدهم در ماه های پایانی و دولت دوازدهم بعد از روی کار آمدن به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در عرصه اقتصادی توجه داشته باشند، گفت: امیدواریم مسئولان از شعار، نصب بنر، توزیع تراکت، پوستر، تشکیل همایش، جلسه و نکوداشت پای را فراتر بگذارند و در مرحله عمل و اجرا با اجرایی کردن منویات رهبری به دغدغه های حضرت ایشان پاسخ مناسبی بدهند.

انتهای پیام/313.33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha