چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی میناپور-مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر ضرورت عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی، گفت: مردم و مسئولان باید با همت مضاعف و روحیه جهادی در جهت تحقق شعار سال قدم دارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با تاکید بر ضرورت عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی، گفت:  در سال جدید مردم همیشه در صحنه ایران با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب برای اقتدار و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان تاکید کرد: مردم و مسئولان باید با همت مضاعف و روحیه جهادی در جهت تحقق شعار سال قدم دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در آموزه های دین اسلام منابع روایی اهل بیت (ع) نسبت به صله رحم سفارش ویژه ای شده است، گفت: صله رحم و به جا آوردن این سنت نیکو، موجبات خیر و برکت دنیوی و اخروی را برای انسان به همراه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با تاکید بر اینکه باخبر شدن از حال همنوعان و اقوام موجب استحکام پیوند قلبی و دوستی با آنان خواهد شد، تصریح کرد: افزایش طول عمر، آرامش روحی و روانی و برکت در رزق و روزی از آثار و برکات صله رحم است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه انجام صله رحم از اعمال پر و خیر و برکت برای سراسر عمر انسان است، افزود: صله رحم جان سپردن انسان در حال مرگ را نیز بر شخص آسان می سازد و با حالی آرام به دیدار لقاءالله خواهد شتافت.

وی در ادامه بر زدودن کینه و کدورت از دل ها تاکید و خاطر نشان کرد: همراه با نو شدن طبیعت و جان گرفتن دوباره مواهب الهی، باید کینه و کدورت را از دل ها بیرون ریخت و نشاط و یکرنگی را مهمان دل ها نمود.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور  با اشاره به اینکه باید برای ایجاد الفت و مهربانی پیش قدم شویم، گفت: پیش قدم شدن برای زدودن کینه در بین اقوام از امور خیری است که در دین مبین اسلام نسبت به آن سفارش شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha