پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهرام دلیر

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، تقویت آرامش و وحدت ملی را لازمه حل مشکلات اقتصادی کشور به خصوص مقابله با فقر و بیکاری عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام دلیر نقده ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که در حال حاضر مشکلات اقتصادی از جمله فقر و بیکاری و فساد ، مردم را آزرده خاطر ساخته است، اظهار داشت: مسئولان کشور بی شک در سایه وحدت و همدلی و به ویژه پرهیز از جدال ها و مناقشه های بی حاصل سیاسی خواهند توانست بر مشکلات عمده کشور از جمله مشکلات اقتصادی فائق شوند.

وی گفت: مردم وقتی ببینند که صاحبان قدرت دست در دست هم داده و به دنبال حل مشکل بیکاری و فاصله های طبقاتی و ساماندهی اوضاع هستند، قطعاً با آن ها همراهی می کنند.

استاد حوزه همچنین افزود: آنچه ضرورت دارد این که مسئولان نظام و کشور از پرداختن به مباحث حاشیه ای و تفرقه ساز برحذر باشند و در فضای وحدت و همدلی ملی توان خود را مصروف خدمت بهتر به مردم قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بی شک حفظ و تقویت وحدت و انسجام ملی و نشاط داخلی باعث می شود که دشمنان نتوانند در برابر انقلاب اسلامی کاری کنند همچنان که تاکنون نیز هیچ غلطی نکرده اند، منتهای مراتب ما باید مراقب باشیم که این انسجام ملی خدای ناکرده به یک شکاف و گسست اجتماعی در سطح کشور تبدیل نشود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha