پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید طاهر الهاشمی

حوزه/ سید طاهر الهاشمی از رهبران شیعه مصر گفت: بسیج مردمی عراق باعث نگرانی بی اندازه دولت آمریکا شده است و این نگرانی به خاطر ترس از شکل گیری حزب الله جدید یا سپاهی مشابه سپاه پاسداران ایران در عراق است.

سید طاهر الهاشمی از رهبران شیعیان مصر و عضو مجمع جهانی اهل بیت در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گفت: بسیج مردمی عراق باعث نگرانی بی اندازه دولت آمریکا شده است و این نگرانی به خاطر ترس از شکل گیری حزب الله جدید یا سپاهی مشابه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در عراق است.

وی تصریح کرد: بسیج مردمی برنامه و پروژه آمریکا در تقسیم عراق بر اساس طائفه گری را با شکست مواجه کرد؛ به همین خاطر می بینیم که آمریکا تلاش می کند با توطئه خود آن را منحل سازد.

* ترکیه سعی می کند از بقایای طرفداران صدام ارتش جدید عراقی بسازد

الهاشمی افزود: ترکیه هم سعی دارد از بقایای طرفداران صدام حسین یک ارتش جدید عراقی بسازد. در همین خصوص آمریکا هم زمانی که برای تقسیم و فروپاشی اتحاد شیعیان توطئه می کند، اقدام به مسلح کردن نیرو های کرد می کند.

وی ادامه داد: همه این اقدامات با هدف منحل کردن بسیج مردمی عراق و رها شدن از دست آن صورت می گیرد؛ به همین به مردم عراق پیام می دهم هشیار و آگاه باشند و برای ملت و این کشور آرزوی پیروزی دارم.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha