پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیپور صحرا

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فاروج از ثبت ۲ وقف در سال جدید در این شهرستان خبر داد.

سعید علیپور صحرا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با تبریک فرارسیدن سال جدید اظهار داشت: یک قطعه زمین زراعی دیم به مساحت چهار هزار متر مربع و یک قطعه زمین مسکونی 130 متر مربعی در سال جدید، وقف امامزاده و خانه عالم شد.

وی افزود: در نخستین روز سال جدید، واقف خیراندیش رمضان خدادادی یک قطعه زمین زراعی دیم به مساحت چهار هزار متر مربع و ارزش تقریبی80 میلیون ریال، وقف امامزاده  نورالله (ع) شهرستان فاروج کرد.

 علیپورصحرا ادامه داد: همچنین در سومین روز از سال جدید نیز واقف خیراندیش علی‌اصغر آخرتی یک قطعه زمین مسکونی 130 متر مربعی با ارزش تقریبی 300 میلیون ریال را به نیت احداث خانه عالم در شهرستان فاروج وقف کرد.

وی، اولویت‌های وقف شهرستان را در زمینه‌های حوزه‌های علمیه، علم و دانش، فرهنگی، امور جوانان و وقف برای ائمه و معصومین که تاکنون کمتر وقفی به نام این بزرگواران صورت گرفته، عنوان کرد .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه فاروج با بیان اینکه شهرستان فاروج دارای حدود 500 موقوفه با نزدیک به هزار و 350 رقبه ثبت شده است، گفت: همچنین در این شهرستان 18 بقعه متبرکه و 112 مسجد و حسینیه وجود دارد.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha