جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 411909
۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
طلاب  غیرایرانی به سمت مسجد جمکران

حوزه/ مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران از حضور ۱۵۰۰ زائر غیرایرانی در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام محمد نصیری در گفت و گو با خبرنگاران از ارائه خدمات به بیش ۱۵۰۰ زائر غیرایرانی در مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: تکریم زائرین غیر ایرانی در طول ایام عید در قالب ۶ شیفت کاری صورت می گیرد.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: ارائه خدمات به زائرین غیر ایرانی در طول روز از ساعت ۹ تا ۱۵ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ انجام می شود.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به زائرین غیرایرانی در ۲ بخش خواهران و برادران صورت می گیرد تصریح کرد: شبستان حضرت زهرا (سلام الله علیها) ویژه خواهران و مسجد مقام و شبستان امام علی (علیه السلام) برای ارائه خدمات به این زائران در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام  نصیری خاطرنشان کرد: از ۱۵۰۰ زائر غیرایرانی که به مسجد مقدس جمکران مراجعه کرده اند ۹۰۰ نفر آقا و ۶۰۰ نفر خانم بوده اند.

مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این ایام زائران و گردشگران از کشورهای آمریکا، عراق، بحرین، پاکستان، هندوستان، لبنان، عربستان و آذربایجان در این مکان مقدس حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان دفتر تکریم زائران غیرایرانی مسلط به سه زبان عربی، اردو و انگلیسی ارائه خدمات دارند عنوان کرد: این کارشناسان همه از دانش آموختگان جامعه المصطفی در مقطع دکترا هستند.

حجت الاسلام نصیری با بیان اینکه در ایام نوروز ۶۰ کارشناس به زائران غیرایرانی خدمات رسانی دادند خاطرنشان کرد: بیان معارف معنوی، اعمال و تاریخچه مسجد مقدس جمکران و پاسخ به شبهات مهدوی از جمله خدماتی است که ویژه زائران غیرایرانی در ایام نوروز ارائه می شود.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha