جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: بیش از ۹۸۰ هزار نفر از زائران بقاع متبرکه قم، از خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری نوروز ۹۶ بازدید کرده‌اند.

حجت‌الاسل سید اسماعیل حسینی مقدم در حاشیه بازدید از خیمه های معرفت و طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نظرسنجی‌های صورت گرفته و بررسی‌های میدانی، طرح آرامش بهاری در قم از ابتدای اجرا تاکنون توانسته است به بسیاری از اهداف پیش‌بینی شده دست یابد.

وی افزود: آمارها حاکی از استقبال گسترده زائران و گردشگران از خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه هستند به طوری که مبلغان بومی و اعزامی، در چندین نوبت به ارائه خدمات فرهنگی به آنها مشغولند و خیمه‌ها جز در ساعات پایانی شب، دایر هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در بقاع متبرکه قم عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری یعنی 26 اسفند سال گذشته تا پایان پنجمین روز فروردین ماه، بیش از دو میلیون و 100 هزار زائر به حرم‌های مطهر امامزادگان قم مشرف شده‌اند.

وی ادامه داد: طی همین مدت بیش از 980 هزار نفر از خیمه‌های معرفت بازدید کرده و از خدمات فرهنگی ارائه شده در غرفه‌های مختلف بهره‌مند شده‌اند.

حجت الاسلام  حسینی مقدم خاطرنشان کرد: زائرسراهای موجود در جوار بقاع متبرکه قم نیز با تمام ظرفیت پذیرای زائران و گردشگران نوروزی هستند و طی مدت یاد شده، میزبان 10 هزار و 461 مسافر بوده‌اند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha