پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید مرتضی بختیاری- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: با منويات و فرمايشات حكيمانه رهبر فرزانه انقلاب، در حرم مطهر رضوي، مسير آينده كشور ترسيم شد و مسئولان باید براي حل مشكلات كشور و گره گشايي از كار محرومان گام‌هاي اساسي بردارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سيد مرتضي بختياري در جمع كاركنان آستان قدس رضوي، ضمن تبريك سال جديد كه عطرآگين با ايام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بود، اظهار داشت: در سال ٩٥ به فضل خداوند و عنايات امام رضا(ع) اقدامات شايسته‌اي در راستاي اجرايي كردن دستورات مقام معظم رهبري در منشور ٧ گانه صورت گرفت و بدنه كاركنان و خدام اين نهاد مقدس با عزم جدي و روحيه جهادي به ميدان آمدند.

وي تصريح كرد: خرسنديم كه در نخستين روز سال جديد با منويات و فرمايشات حكيمانه امام خامنه ای، رهبر فرزانه انقلاب، در حرم مطهر رضوي، مسير آينده كشور ترسيم شد و اميدواريم با همكاري و همدلي مسئولان و مردم براي حل مشكلات كشور و گره گشايي از كار محرومان و مستضعفان گام‌هاي اساسي برداشته شود.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي با اشاره به برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته براي افزايش خدمات رفاهي و پذيرايي از زائران نوروزي بيان داشت:تلاش مجموعه براين است كه در سال ٩٦ با افتتاح پروژه‌هاي زائرشهر و زائرسرا بتوانيم زمينه تشرف دلدادگان امام رضا(ع) را بيش از گذشته فراهم كنيم.

بختياري با اشاره به افتتاح خطوط جديد توليد دارو در شرکت داروسازي ثامن در نخستين روزكاري سال جديد با حضور توليت آستان قدس رضوي، گفت: رفع مشكل بيكاري و اشتغال جوانان ايران اسلامي نيازمند باور و اعتماد به نيروهاي داخلي و حمايت از توليد ملي است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha