شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نمازی-دیدار هیئت رئیسه دانشگاه کاشان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در مسیر اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات کشور به ویژه بیکاری گام بردارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، پیش از ظهر امروز در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه کاشان، با تبریک سال جدید، به نقش رهبری شایسته و بی بدیل امام خامنه ای در نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هیچ یک از کشورهای جهان تاکنون رهبری همانند مقام معظم رهبری نداشته اند.

عضو خبرگان رهبری، تقوا و خداترس بودن، عدم وابستگی به دنیا، شجاعت، تدبیر، جهان نگری، فقاهت، و ... را از مهمترین شاخصه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: شرایطی که دراسلام برای رهبر بیان شده است درهیچ یک از نظام های سیاسی جهان به جز ایران وجود ندارد.

وی همچنین به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در مسیر اجرای کامل اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات کشور به ویژه بیکاری گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به وظایف مهمی که اساتید در قبال دانشجویان دارند نیز اشاره کرد و گفت: اساتید باید دانشجویان را با تاریخ اسلام و ایران آشنا کنند.

لزوم عملیاتی سازی شعار«اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال»

دکتر عباس زراعت، رئیس دانشگاه کاشان نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و با تاکید بر لزوم عملیاتی سازی شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، گزارشی از برنامه ها و فهعالیت های علمی  و پژوهشی این دانشگاه  را ارائه کرد.

رئیس دانشگاه کاشان در ادامه ازقرار گرفتن این دانشگاه در ردیف ده دانشگاه برتر کشور در اواخر سال گذشته خبر داد و گفت: چندی قبل نیز این دانشگاه جزو دانشگاه های سبز کشور قرار گرفت، ولی به دلیل تعطیلات نوروزی هنوزاین موفقیت ها در رسانه ها پوشش داده نشده است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha