شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجرای طرح آرامش بهاری

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از حضور طلاب و روحانیون جوان و متخصص در زمینه آموزش های قرآنی به کودکان و نوجوانان در طرح آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام اینکه طرح آرامش بهاری در ۴۶ امامزاده شاخص استان در حال برگزاری است، گفت: امسال ۶۰ مبلغ در غرفه های طرح آرامش بهاری در امامزادگان لرستان برنامه های دینی و فرهنگی را برای مخاطبان اجرا می کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های طرح آرامش بهاری در غرفه های حجاب و عفاف، قرآن بخوان جایزه بگیر، استفتائات مسائل شرعی، ترویج فرهنگ وقف، قرآن و اهل بیت (ع)، مشاوره خانواده و...اجرا می شود، افزود: تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار زائر امامزادگان استان را زیارت نموده اند که این آمار نسبت به سال گذشته تا این لحظه رشد ۲۰ درصدی را نشان می دهد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان ادامه داد: سال گذشته ۲ میلیون زائر امامزادگان را استان زیارت کردند که پیش بینی می شود تا پایان تعطیلات نوروزی آمار زیارت کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

حجت الاسلام خاکباز به برپایی غرفه های طرح آرامش بهاری در اماکن تاریخی و پرتردد استان اشاره و خاطر نشان کرد: امسال این طرح در همجواری قلعه فلک الافلاک خرم آباد و میدان آیت الله العظمی بروجردی (ره) شهرستان بروجرد در حال اجرا است که با استقبال خوب بازید کنندگان همراه است.

وی در پایان از حضور طلاب جوان در آموزش برنامه های دینی و شرعی به کودکان و نوجوانان در طرح آرامش بهاری خبر داد و اظهار داشت: در این طرح که بصورت ویژه در امامزاده محمد (ع) کوهدشت در حال اجراست مبلغان با شیوه های نو و خلاق آموزش های قرآنی و احکام شرعی را به کودکان و نوجوانان آموزش می دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha