شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه گفت: با کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، توانسته ایم کتابخانه و سالن مطالعات این مدرسه را راه اندازی و تجهیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام حمیدرضا نادری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 160 طلبه و استاد در مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه مشغول تحصیل و تدریس می باشند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی کرمانشاه تاکید کرد: خوشبختانه در چندماه گذشته بیش از 4 استاد از استان قم در این مدرسه حضور یافته اند که این برکتی بزرگ برای مدرسه بوده است.

وی ادامه داد: در بحث ساخت و ساز هم کارهای بسیار مهمی در مدرسه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه انجام گرفته که نویدبخش توسعه دیگر بخش های مدرسه می باشد.

حجت الاسلام نادری به برخی از این کارهای عمرانی در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) اشاره کرد و افزود: خوشبختانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برای تجهیز این مدرسه کمک های شایانی داشته که جای تقدیر دارد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه ادامه داد: با کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، توانسته ایم کتابخانه و سالن مطالعات این مدرسه را راه اندازی و تجهیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام نادری، تجهیز مدرس ها به صندلی و تهیه چند دستگاه چاپگر را از دیگر اقدامات برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های فرهنگی مدرسه اعزام مبلغ و روحانی در شب های جمعه به برخی از مساجد استان است که امیدواریم که این طرح همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha