چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نمازی-دیدار ستاد نماز جمعه شهر ابوزیدآباد آران و بیدگل

حوزه/ آیت الله نمازی گفت: با توجه به اینکه کیفیت و چگونگی مقابله با جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین برنامه های سازمان سیا آمریکاست، لذا باید کاملا هوشیار و بیدار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، در دیدار امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه شهر ابوزیدآباد آران و بیدگل، دوران انقلاب اسلامی ایران را عصر شکوفایی اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) دانست و گفت:  دشمنان علی رغم تمام توطئه هایی که برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بکار بردند، نتوانستند موفق شوند.

وی، انقلاب اسلامی ایران را الهام گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و ابراز داشت: دشمنان درهشت سال دفاع مقدس دستور محو انقلاب اسلامی ایران را به صدام دادند، اما حضرت امام(ره) و ملت انقلابی با الهام از فرهنگ عاشورا به میدان آمدند و جانانه مقاومت کردند.

عضو خبرگان رهبری، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، تنها کشوری است که در برابر نظام اسکتباری ایستاده و با قدرت حرفش را می زنند، گفت: به دلیل این که جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ اهل بیت(ع) و امام حسین (ع) می باشد توانسته تاکنون در برابر تمام زورگویان جهان مقاومت کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علنیه قم با بیان اینکه دشمنان تمام توان خود را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار گرفته اند، اظهار کرد: با توجه به اینکه کیفیت و چگونگی مقابله با جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین برنامه های سازمان سیا آمریکاست، لذا باید کاملا هوشیار و بیدار باشیم.

وی، حضورمیلیونی مردم دراربعین حسینی را یک مبارزه سیاسی با استکبارجهانی دانست و گفت: استکبار جهانی هیچگاه نخواهد توانست جلوی صدور انقلاب اسلامی را به جهان بگیرد.

آیت الله نمازی در ادامه با تاکید براینکه ائمه جمعه و جماعات باید دشمن شناس و زمان شناس باشند، گفت: ائمه جمعه در خطبه های نماز باید براساس شرایط زمانی، مسائل سیاسی و توطئه های دشمنان را در عرصه های داخلی و بین المللی برای مردم بیان کنند.

عضو خبرگان رهبری، شرایط دنیا را حساس و پیچیده خواند و افزود: ائمه جمعه ضمن اینکه باید فلسفه خلقت، اسلام، کربلا، جهاد صغیر و کبیر را در خطبه ها بیان کنند، شرایط فعلی دنیا را نیز برای مردم  و جوانان تبیین کنند.

ضرورت عملیاتی سازی شعار سال

امام جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید برعملیاتی کردن شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، بیان داشت: نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری در راستای مقابله با تحریم های ظالمانه و توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مفرح زاده، امام جمعه شهر ابوزیدآباد با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد نماز جمعه این شهر، سال جدید را سالی پرخیر و برکت برای امت اسلامی دانست و گفت: امیدواریم با سرمشق گرفتن از زندگی اهل بیت (ع) بتوانیم شعار «اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال را عملیاتی» نماییم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha