پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلامعلی اکبر سنجری-امام جمعه شهرستان سربیشه

حوزه/ امام جمعه شهرستان سربیشه خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح آرامش بهاری با محوریت روحانیون در بقاع متبرکه یکی از طرح‌های نوین وهدف دار سازمان اوقاف است که اثرات مثبتی از خود بر جای گذاشته است.

حجت الاسلام علی اکبر سنجری در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با اشاره به این که بقاع متبرکه از مهمترین اماکنی هستند که در ایام  نوروز هر ساله مورد استقبال مسافران نورزی قرار می‌گیرند، گفت: در بقاع متبرکه برنامه‌های مختلفی از جمله طرح آرامش بهاری اجرا می‌شود، که فرهنگ سازی خوبی برای جامعه است.

امام جمعه شهرستان سربیشه ادامه داد: اجرای طرح آرامش بهاری با محوریت روحانیون در بقاع متبرکه یکی از طرح‌های نوین وهدف دار سازمان اوقاف است که اثرات مثبتی از خود بر جای گذاشته است.

وی با اشاره به حضور روحانیون و مبلغان در بقاع متبرکه، ابراز داشت: مبلغان از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، در خیمه‌های معرفت در قالب طرح آرامش بهاری حضور پیدا کرده و عملکرد مثبت و قابل تقدیری داشته اند.

حجت الاسلام سنجری در ادامه افزود: تلاش سازمان اوقاف در راستای تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به سئوالات شرعی و اعتقادی در قالب طرح آرامش، با محوریت روحانیون، سبب می‌شود تا مردم برای یافتن پاسخ سؤالات شرعی و شبهات سرگردان نباشند.

امام جعمه شهرستان سربیشه خاطرنشان کرد: امسال زائران و گردشگران، استقبال خوبی از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه و مشاوران وقف داشتند.

وی در پایان یادآور شد: تعداد40 مبلغ بومی و40 مبلغ غیر بومی از قم در ایام نوروز در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری شهرستان سربیشه حضور دارند و به خدمات رسانی فرهنگی مشغول می باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha