شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همکاری در ساختن دیوار مرزی خیانت به کشور محسوب می‌شود

حوزه/ قلمرو مذهبی اسقف اعظم و کلیسای کاتولیک درمکزیک اعلام کرد مشارکت در ساخت دیوار مرزی عملی غیر اخلاقی بوده و شرکت‌های دخیل در ساخت این دیوار خائن به میهن هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از رادیو واتیکان، قلمرو مذهبی اسقف اعظم مکزیک اعلام کرده کار بر روی دیوار مرزی میان مکزیک و آمریکا غیراخلاقی است.

قلمرو مذهبی اسقف اعظم و کلیسای کاتولیک در مکزیک در خبرنامه هفتگی خود هشدار داده است: هر شرکتی که قصد سرمایه گذاری در دیوار مرزی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را داشته باشد عملی غیر اخلاقی مرتکب شده است. همچنین تمامی سهامداران و صاحبان این شرکت‌ها نیز باید خائن به میهن در نظر گرفته شوند.

این نهاد کاتولیک در مکزیک همچنین تاکید کرد: ثبت نام در پروژه‌ای که بی‌حرمتی بسیار جدی به کرامت بشری محسوب می‌شود به اندازه تیراندازی به پای خود غلط است.

ایلدفنسو گواجاردو وزیر اقتصاد مکزیک ایلدفنسو پیش از این اعلام کرده بود که مشارکت در ساختن دیوار مرزی میان مکزیک و آمریکا به نفع هیچ شرکتی نیست. ساختن این دیوار میان دو کشور یکی از اهداف دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می‌باشد. در همین حال، انریکه پنیا نیتو رئیس جمهوری مکزیک نیز تاکید کرده است که کشور هرگز هزینه ساخت دیوار مرزی را پرداخت نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha