جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تخریب منازل فلسطینیان

حوزه/ بلدوزرهای اشغالگران اسرائیلی امروز صبح یک خانه در دست ساخت را در شهرک "العیسویه" واقع در شمال شرق شهر اشغالی قدس به بهانه عدم داشتن جواز ویران کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بلدوزرهای اشغالگران اسرائیلی امروز صبح یک خانه در دست ساخت را در شهرک "العیسویه" واقع در شمال شرق شهر اشغالی قدس به بهانه عدم داشتن جواز ویران کردند.

منابع داخلی در این شهرک اعلام کردند که نیروهای زیادی از پلیش رژیم اشغالگر به همراه کارکنان شهرداری رژیم با بلدوزرها صبح زود به این شهرک هجوم بردند و خانه "احمد ابول الحمص" را ویران کردند.

از طرف دیگر نیروهای اشغالگر به بازداشت نگهبانان مسجد الاقصی که از دیروز  بعد از ظهر شروع کردند ادامه دادند به گونه ای که تعداد بازداشتی ها به تا صبح امروز به یازده نفر رسیده است. اشغالگران ا بعد از یورش به خانه های آنان در محله های مختلف قدس، آنان را بازداشت و به بهانه اعتراض به اقدامات یکی از کارشناسان باستان شناسی اسرائیل تحویل اداره تحقیقات دادند.

این بازداشت شدگان امروز به دادگاه موسوم به دادگاه صلح صهیونیست معرفی می شوند تا تمدید بازداشت آنان بررسی شود.

در همین راستا نیروهای رژیم صهیونیستی در یورشی در های مسجد الاقصی را به روی نمازگزاران مسلمان بسته و آن ها را از ورود به حیاط و صحن مسجد جلوگیر کرده است.

شایان ذکر است که این بازداشت ها با موعد "عید فصح یهودیان" همزمان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha