جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی میناپور دیالی- مدیر حوزه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از ثبت نام بیش از ۶۰۰ نفر از جوانان علاقمند برای ورود به مدارس علمیه این استان از زمان آغاز پذیرش تاکنون خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان ورود به حوزه تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد، گفت:با توجه به استقبال داوطلبان امید می رود زمان ثبت نام تمدید شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر از جوانان علاقمند به تحصیل در حوزه، در سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: استان لرستان از نظر میزان ثبت نام، تاکنون رتبه ۷ را در بین استان های کشور دراراست.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه دیدو بازدیدهای نووروزی و انجام صله رحم با خویشان و آشنایان در این ایام، فرصتی مغتنم برای اطلاع رسانی به افراد علاقمند ورود به حوزه است، بیان داشت:طلاب و روحانیون می توانند با تبلیغ چهره به چهره، آثار و برکات تحصیل در حوزه را برای جوانان تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه جذب جوانان مومن و انقلابی از اولویت های پذیرش است، افزود:امید می رود با جذب جوانان مهذب، باانگیزه و بسیجی بتوانیم در ایجاد و گسترش معارف ناب اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به ویژه حوزه انقلابی تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی در پایان ابراز داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی برای جذب جوانان مومن و انقلابی در ایام نوروز در حال اجرا است و در این خصوص تمهیدات لازم با دستگاه ها و نهادهای دینی، آموزشی و فرهنگی اندیشیده شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha