جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برگزاری دومین همایش بین المللی «پیام اسلام» در اسلام آباد

حوزه/شورای علمای پاکستان در اسلام آباد، دومین همایش بین المللی «پیام اسلام» را به منظور مبارزه با تروریسم، افراط‌گرایی و خشونت‌های فرقه‌ای برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thenews، دومین همایش بین المللی «پیام اسلام»، 12 آوریل 2017 توسط شورای علمای پاکستان در مرکز کنوانسیون‌ها در اسلام آباد پاکستان برگزار می‌شود.

حافظ محمد طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان گفت: این شورا به تلاش برای ریشه‌کنی تروریسم، افراط‌گرایی و خشونت‌های فرقه‌ای در پاکستان ادامه خواهد داد.

وی افزود: شورا تصمیم گرفته است در رابطه با مسئله محتوای کفرآمیز در فضای مجازی با کارشناسان فناوری مشاوره کند. وزیر کشور پاکستان رابطه خوبی با سفرای کشورهای اسلامی برقرار ساخته است، با این حال لازم است گام‌های عملی برای حذف محتوای موهن به مقدسات از وب‌ سایت‌های رسانه‌های اجتماعی برداشته شده و در این زمینه با مسئولان  فیس بوک، توییتر و یوتیوب هماهنگی انجام شود.

اشرفی با تاکید بر اهداف اصلی دومین همایش پیام اسلام گفت: هدف متحد کردن رهبران امت اسلام برای ایجاد هم‌پیمایی ایدئولوژیک علیه افراط‌گرایی، تروریسم و خشونت فرقه‌ای است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha