جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمد امیر آبادی

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی، خرید و مصرف کالای ایرانی را لازمه اشتغالزایی و تقویت تولید ملی دانست.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نام گذاری سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و نیز بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در ابتدال سال در حرم رضوی اظهار داشت: رسانه های جمعی و فضای مجازی باید به کمک بیایند تا فرهنگ خرید و مصرف کالای داخلی در جامعه به خوبی رواج یابد و ما کمتر به سمت مصرف کالاهای خارجی برویم.

وی افزود: البته دولت و مسئولان هم باید کاری کنند که برندهای ایرانی در کشور مورد اقبال مردم قرار گیرند و این مساله زمانی میسر می شود که با فراهم کردن زمینه های تقویت تولید ملی، کیفیت کالای ایرانی نیز ارتقا یابد تا مردم میل و گرایش به خرید و مصرف آن را پیدا کنند.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین با اشاره به این که معضل قاچاق کالا یکی از بزرگترین موانع بر سر راه تقویت تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: قاچاق کالا و وارادات بی رویه باعث بیکاری بسیاری از واحدهای تولیدی در داخل و به تبع آن بیکاری نسل جوان شده است که باید برای مقابله با آن فکر جدی داشت.

وی با بیان این که به صرف شعار و سخنرانی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال محقق نمی شود، خاطرنشان کرد: در سال جدید همه باید دست به دست هم دهیم تا ان شاءالله در سایه اهتمام به اقتصاد مقاومتی شاهد تحرک ارزشمند و خوبی در بحث تولید و اشتغالزایی در کشور باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha