پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خادمان حرم حضرت معصومه(س) در پایگاه اورژانس هوایی قم حضور یافتند

معاونان، مدیران و جمعی از خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با حضور در مرکز فوریت‌های پزشکی و پایگاه اورژانس هوایی قم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از تلاش‌های ارائه‌شده به زائران نوروزی حرم کریمه اهل‌بیت تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ محمدجواد جهانگیر زاده معاون اجرایی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فلاحی، معاون فرهنگی و جمعی از خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها صبح امروز با حضور در پایگاه هوایی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی قم از خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران نوروزی تقدیر نمودند.
در این بازدید خادمان حرم مطهر پرچم متبرک حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را با خود همراه داشته و متبرکات حرم بانوی کرامت را در میان کارکنان توزیع کردند.
مدیران و خادمان حرم بانوی کرامت امروز در مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم نیز حضور یافته و نشستی با مدیران این مرکز داشتند. محمدجواد جهانگیر زاده، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در این نشست گفت: آنچه موجب خدمت‌رسانی بهتر به زائران بانوی کرامت می‌شود، همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان باهم است.
وی وجود نیروهای جوان و متخصص را لازمه انجام کارهای بزرگ دانست و ادامه داد: در کنار همدلی دستگاه‌های اجرایی، باید از فنّاوری‌های روز بهره جست تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای تعداد گسترده زائران حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها باشیم.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha