شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان سنقر گفت: خیرین سنقری بیش از ۳۸۰ میلیون ریال به مستمندان و خانواده های کم درآمد این شهرستان کمک های نقدی و غیرنقدی کردند.

حجت الاسلام مجيد بني عامريان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، گفت: کمک به فقرا و مستمندان در این ایام از سال جدید می تواند سرمایه ای معنوی برای انسان  باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) سنقر تاکید کرد: خوشبختانه مردم نوعدوست و ولایتمدار سنقر  چند سالی است که با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خود دل قشر مستضعف این شهرستان را در این اعباد شاد می کنند.

وی با اشاره به اینکه این حرکت، حرکتی معنوی و الهی است، گفت: در اسفندماه سالجاری بیش از 380 میلیون ریال از سوی خیرین سنقری ساکن در این شهرستان و تهران برای کمک به مستمندان جمع آوری شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر افزود: این کمک ها تا قبل از تحویل سال نو به دست نیازمندان واقعی رسید و امید است که این حرکت بازهم در سال های آینده تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام بنی عامریان تاکید کرد: این کمک ها در ایام مبارک تولد حضرت فاطمه (س) و میلاد امام خمینی (ره) با کمک طلاب و روحانیون بین خانواده های کم درآمد سنقری توزیع شد.

گفتنی است که حجت الاسلام مجید بنی عامریان خود، مسئول مرکز نیکوکاری حضرت "قمر بنی هاشم" شهرستان سنقر می باشند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha