پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زائر

حوزه/ رئیس اداره خدمات زائر حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: برای رفاه حال زائرین و مسافرینی که قصد اقامت دارند، محل اسکان نوروزی و زائر سرای کوثر با تلاش شبانه روزی در مساحتی بالغ بر ۶۰۰ متر مربع در ۴ سالن مجزا برای آقایان و بانوان آماده خدمت رسانی است.

علی افتخاری در گفت و گو با خبرگزاری حوزه گفت: با توجه به عزم جدی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبنی بر ارائه خدمات مناسب در ایام نوروز، برای رفاه حال زائرین و مسافرینی که قصد اقامت دارند، محل اسکان نوروزی و زائر سرای کوثر با تلاش شبانه روزی در مساحتی بالغ بر 600 متر مربع در 4 سالن مجزا برای آقایان و بانوان در صحن جواد الائمه علیه السلام در 29 اسفند همزمان با میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، افتتاح شد.

رئیس اداره خدمات زائر حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: این طرح به صورت پایلوت انجام شده و در آینده ای نزدیک در سه جهت دیگر حرم مطهرحضرت معصومه سلام الله علیها، هم انجام خواهد شد تا زائران از هر جایی که وارد شدند بتوانند در آن محل استراحت کنند.

وی خاطر نشان کرد: خدمت گذاری به زائرین از هداف اصلی این طرح بوده است و سعی شده در ایام نوروز، اسکان خانواده ها در اولویت قرار بگیرد و زائرین توسط خدام آستان مقدس به این محل راهنمایی می شوند.

افتخاری با اشاره به استقبال خوب زائرین و مسافرین نوروزی از این طرح گفت: با توجه به اینکه این زائر سرا 29 اسفند به بهره برداری رسید، از همان شب اول اسکان زائران شروع شد و در هفته اول نوروز بیش از 2300 نفرخانم و آقا در این زائر سرا اسکان داده شده اند.

انتهای پیام // ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha