جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/حجت الاسلام شکريان اميري گفت: امروز حفظ روحيه انقلابي در جوانان و نوجوانان موجب تداوم و بقاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکريان اميري، امروز در نشستی با مدیر و کارکنان روابط عموی این اداره کل، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی سال مقام معظم رهبري  به عنوان «اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال»، اظهار داشت: تداوم نظام مقدس جمهوري اسلامي در گروه حفظ روحيه انقلابي و جهادي جوانان و نوجوانان است .

وي در ادامه با تاکيد بر تقويت روحيه انقلابي گري در بين مسئولان کشور و ويژگي ها و محاسن اين روحيه و آثار آن در نظام اسلامي، افزود: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از ابتدا بر مبناي همين تفکر شکل گرفت و توانست به برکت همين روحيه و تفکر ، قله هاي ترقي و پيشرفت را يک به يک درنوردد.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران تصريح کرد: حفظ انقلاب اسلامی و نظام اسلامی در گرو شناخت، حفظ ، تقویت و توسعه انقلابی‌گری است و همه وظيفه داريم در جهت ترويج و تقويت اين روحيه به صورت جدي در بين همه اقشار جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان تلاش و برنامه ريزي کنيم .

حجت الاسلام شکریان تاکيد کرد: دشمنان از ابتداي ظهور و بروز انقلاب شکوهمند ايران  اسلامي درصدد ضربه زدن به نظام اسلامي هستند و امروز با برنامه ريزي هاي متعدد و با در اختيار داشتن ابزارهاي مختلف رسانه اي،  دستاوردهاي انقلاب اسلامي را نشانه گرفته اند .

مديرکل تبليغات اسلامي مازندران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در حرم مطهر رضوي در ابتداي سال، بيان داشت : دستاوردهاي بي بديل نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و آموزشي و برخي خدمات در طول سه دهه عمر انقلاب اسلامي تمام توجهات جهان را به خود جلب کرده است و حتي برخي کشورهاي مستکبر عالم هم به اين دستاوردها اعتراف کرده اند .

وی در ادامه با اشاره به برخي فعاليت هاي فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي استان در سال گذشته، خاطر نشان کرد: روابط عمومي در واقع انعکاس دهنده همه اين فعاليت هاي فرهنگي است و بايد در جهت انعکاس و بازتاب اين فعاليت ها در طول سال برنامه ريزي مدوني داشته باشد .

حجت الاسلام شکريان در پايان خاطرنشان کرد: نقش ارتباطي روابط عمومي در تعاملات بيروني و دروني سازمان بسيار حائز اهميت است و آينده نگري و نهادينه کردن ارتباطات سازماني و برنامه ريزدي در جهت فعاليت در فضاي مجازي و توليد محتواي ديني و فرهنگي و تقويت جبهه رسانه هاي انقلابي و ارزشي مهم ترين اولويت روابط عمومي تبليغات اسلامي مازندران در سال جديد باشد .

در اين جلسه محمدرضا فلاح نيا، مسئول روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران نیز گزارشي از فعاليت هاي این اداره در سال 1395ارائه کرد.

انتهای پیام/ ر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha