پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
درختواره مبانی

حوزه/ دبیر انجمن علمی فرهنگی طلاب جامعه الزهرا(س) از ثبت نمودار فرمایشات قرآنی مقام معظم رهبری که توسط کانون «پیام ولایت» این انجمن تولید شده است، در موزه قرآن آستان قدس رضوی خبر داد.

معصومه ظهیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر افزود: یکی از تولیدات کانون پیام ولایت درختواره مبانی اعتقادی در اندیشه قرآنی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) است که بر اساس سلسله مباحث طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، در بهمن ماه سال گذشته استخراج شده است.

وی عنوان کرد: این درختواره سال گذشته به کتابخانه آستان قدس رضوی تقدیم شد و ارسال تقدیرنامه و اعلام ثبت آن در کتابخانه از سوی آستان قدس رضوی را به دنبال داشت.

خانم ظهیری با بیان اینکه این مبانی اعتقادی در چهار حوزه «ایمان»، «توحید»، «نبوت» و «ولایت» استخراج شده است؛ گفت: درختواره مبانی اعتقادی در اندیشه قرآنی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) در بخش موزه قرآن و نفایس آستان به نمایش گذاشته شده است.

دبیر انجمن علمی فرهنگی طلاب در ادامه تصریح کرد: امسال بخشی از ساختمان موزه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی به تبیین شخصیت قرآنی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) اختصاص دارد و درختواره موضوعی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن که بر مبنای بیانات ایشان در سال های پیش از پیروزی انقلاب توسط کانون پیام ولایت تهیه شده است در این مجموعه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ این موزه در دو طبقه و سه بخش اصلی «موزه قرآنی»، «موزه هدایای قرآنی» و «موزه هدایای غیرقرآنی» روزانه از ساعت ۸ تا ۱۹ در صحن کوثر حرم مطهر رضوی فعال است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha