پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم دهقانی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد حماسه حضور مردم در همه انتخابات را ستود و گفت: اولین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی، یوم الله نام گرفت و روح یوم الله ۱۲فروردین در همه انتخابات متبلور است.

خانم رؤیا دهقانی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، اظهار کرد: 12 فرورین هرسال یا دآور حماسه ای به یاد ماندنی که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره)روز عید ملی و مذهبی است .

وی تصریح کرد در این روزبزرگ، مردم ایران اعم از مردان و زنان با رفتن پای صندوق ها و رأی مثبت دادن به جمهوری اسلامی حکومت 2500 ساله رژیم شاهنشاهی و طاغوتی را از ریشه کن کرده و به جای آن نهال جمهوری اسلامی را کاشتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد با یاداوری توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب گفت: نهال انقلاب اسلامی در همان ابتدا در معرض تهدیدات دشمن داخلی وخارجی، ترورشخصیت های انقلابی وتأثیر گذار، جنگ تحمیلی و محاصره اقتصادی قرار گرفت.

دهقانی ادامه داد: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران با هوشیاری کامل وحضور مؤثر در صحنه های مختلف اعم حضور در جنگ، انتخابات متعدد ومهم تر از همه تبعیت کامل از ولایت توانستند به نحو احسن از نهال جمهوری اسلامی مراقبت و محافظت نمایند.

وی افزود: اولین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی، یوم الله نام گرفت و روح یوم الله 12فروردین در همه انتخابات متبلور است و در تاریخ این مرز و بوم می درخشد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد اضافه کرد: خوشبختانه این نهال نوپای انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که دیگر هیچ قدرتی اعم از غرب یا شرق نمی تواند با آن مقابله نماید، چرا که مردم ایران با شکوه تر از روزهای گذشته در صحنه انقلاب حاضر خواهند بود.

دهقانی اظهار امیدواری کرد:  اوج حضور مردم در اردیبهشت ماه سال جدید انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها خواهد بود که با انداختن هر برگ رأی در صندوق، انقلاب ما نهادینه تر و دشمنان انقلاب مأیوس ترخواهند شد.

 

انتهای پیام/ 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha