پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱۲ فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی اطلاعیه فراخوان از عموم مردم قدرشناس و خداجوی باب الرضا-گنجینه معرفت‌ها برای حضور در مراسم محوری گرامیداشت یوم‌الله ۱۲ فروردین(سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی) دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، متن فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت یوم‌الله 12 فروردین به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی نقطه عطفی است ماندگار که مردم ستمدیده و زخم‌خورده ایران با رأی آری به امام و مقتدای خویش و به اسلام و انقلاب، تمام طاغوتیان و جائرین عالم را مأیوس و دلسرد کرده و انقلاب اسلامی را که با خون پاک‌ترین یاران خمینی کبیر به پیروزی رسید تثبیت نمود.
12
فروردین یادآور استقرار حکومت ا... بر این مرزوبوم است؛ روز غرور، عزت و سربلندی مردمی است که بصیرت را با روحیه انقلابی، سلحشوری و شهادت‌طلبی ممزوج نمودند.
آری در این روز بود که نور امید در قلب‌های عاشقان حق و مؤمنان حقیقی تجلی یافت و مردم مسلمان با لبیک به ندای خمینی کبیر(ره) آیه شریفه"... إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم..." را سرلوحه قدم‌ها و قلم‌های خود نموده و افتخاری بس عظیم و سرنوشت‌ساز را در تاریخ پرافتخار این انقلاب عظیم الهی رقم زدند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم مؤمن، خداجو و انقلابی باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی و معنوی خود در مراسم گرامیداشت یوم ا... دوازدهم فروردین که در جای‌جای این استان شهیدپرور برگزار خواهد شد بار دیگر عشق و ارادت خود را به امام عارفان حضرت روح الله(ره)، انقلاب عظیم اسلامی و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) به نمایش بگذارید.
مراسم محوری بجنورد مرکز استان در شامگاه جمعه یازدهم فروردین هم‌زمان با اقامه نماز مغرب و عشاء و در شب شهادت حضرت امام علی النقی الهادی (ع) در مسجد امام رضا (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha