جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 نماز خواندن

حوزه/ در بازديد مشترك مسئولان اداره كل اوقاف، راهداري، سپاه علي‌بن ابي‌طالب، بخش‌داري كهك با حضور مسئولين اقامه نماز استان به‌منظور سازماندهي و آمادگي مساجد و بقاع متبركه و بوستان‌هاي بخش كهك مورد بررسي قرار گرفتند.

به‌گزارش  خبرگزاری«حوزه»‌ به نقل از روابط عمومي ستاد اقامه نماز استان قم در بازديدي كه امروز به سرپرستي ستاد اقامه نماز از بخش كهك صورت گرفت، نمازخانه‌هاي اين مسير مورد بررسي و جهت اقامه نماز در روز طبيعت آماده شده‌اند.

محمد خامه‌يار بيان كرد: همزمان با روزهاي پاياني تعطيلات و نزديك بودن روز طبيعت نمازخانه‌ها و مساجد اين مسير به‌منظور خدمات به زائران و مسافران مجهز مي‌شوند.

وي گفت: همه روستاها در روزهاي 12 و 13 فروردين آماده خدمات رساني به زائرين و مسافرين و برگزاري نماز جماعت در سه وعده هستند و اين اماكن به‌وسيله بنرهاي متحد‌الشكل مشخص شده است.

وي با اشاره به اينكه مساجد و نمازخانه‌هاي بين‌راهي با هماهنگي دستگاه‌هاي ذي‌ربط از ماه گذشته طرح ساماندهي و اكنون پذيرايي ميهمان نوروزي است.

مدير ستاد اقامه نماز استان قم با يادآوري اين مطلب كه وضعيت نمازخانه‌ها و مساجد بين‌راهي مورد ارزيابي قرار گرفته است ادامه داد: با هماهنگي هيئت امنا در بخش كهك و روستاها مساجد به‌صورت سه وعده شاهد برگزاري نماز جماعت خواهيم بود.

وي گفت:‌ در روزهاي پاياني تعطيلات ساعت‌ كاري مساجد، نمازخانه‌هاي اين بخش و ديگر بخش‌هاي استان افزايش خواهد يافت و با توجه به بارندگي‌هاي پيش‌بيني شده در روز طبيعت تمهيدات لازم در زمينه اقامه نماز فراهم آمده است.

خامه‌يار از همكاري مسئولين استان در اجراي طرح نماز جماعت اول وقت تقدير و تشكر كرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha