شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماه رجب

حوزه/به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور)، همزمان با حلول ماه رجب المرجب، ویژه نامه معنوی این ماه با ارائه بیش از ۴۵ مطلب و با هدف بیان ویژگی‌های این ماه پربرکت در پایگاه حوزه‌نت به‌روزرسانی شد.

مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این ویژه‌نامه در قالب 15 سرفصل و با ارائه بیش از 48 مطلب پیرامون ماه پر خیر و برکت رجب، اعمال و فضایل آن در پایگاه اطلاع رسانی حوزه‌نت، در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

هادی دهقان افزود: فضائل ماه رجب، از ماه رجب تا ضیافت رمضان، مناسبت‏‌های رجب، فلسفه ماه‏‌های حرام، اعمال ماه رجب، ادعیه ماه رجب، روزه ماه رجب، لیلة الرغائب، کیفیت اعمال لیلة الرغائب، سیزدهم ماه رجب و اعمال اعتکاف، اعمال ام داوود، بیست و هفتم ماه رجب، ماه رجب در کلام بزرگان و رشحاتی از قلم، سرفصل‌های این ویژه‌نامه معنوی را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: این ویژه‌نامه مطالبی خواندنی از جمله: بهار خودسازی، چرا گناه در ماه رجب را دو برابر حساب می کنند؟، سخنی کوتاه در فضیلت ماه‌های سه گانه، گفتاری مفصل درباره ماه‌های حرام، تقویم تبلیغی، آداب دعای معروف ماه رجب، مراقبات ماه رجب و ...  را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت بهره‌مندی از ویژه‌نامه معنوی ماه رجب، به نشانی زیر مراجعه نمایند:

http://www.hawzah.net/fa/Occation/View/66255

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha