جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کردستان، تحقق اقتصاد مقاومتی را کلید حل مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، کلید حل مشکلات کشور بوده و امروز باید همه مسئولان در این مسیر وارد اقدامات عملی شوند تا شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در کشور باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان ها خبرگزاری«حوزه» با اشاره به نامگذاری  سال جدید به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری؛ اظهارداشت: یکی از مباحث مهم و ضروری کشور اقتصاد است که رهبر انقلاب این مسئله را به خوبی درک کرده و در این چند سال در نامگذاری های خود بر آن تاکید داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر نقش اقتصاد در شکوفایی و پیشرفت کشور، افزود: اگر فقر و وابستگی اقتصادی بر مردم یک کشور حاکم گردد، این مهم زمینه ای برای  نفوذ دشمنان خواهد شد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به دسیسه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، گفت:  از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی دشمنان ما از طرق مختلف در صدد ضربه زدن به کشور  بوده و پس از شکست در این راه، در نهایت امروز تنها راه نفوذ جدی خود را در مباحث اقتصادی می دانند و بر این بخش متمرکز شده اند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد از عوامل مهم در مباحث فرهنگی نیز می باشد،  ادامه داد: اقتصاد و فرهنگ رابطه متقابل داشته و اگر بتوان در عرصه اقتصاد موفق عمل کرد در مباحث فرهنگی هم قطعاً شاهد تحول و شکوفایی خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با  تاکید بر اینکه اقتصادی مقاومتی سدی در برابر نفوذ دشمنان است،  تصریح کرد: امروز اقتصاد ما باید اقتصادی پویا بوده و وابسته به دیگران نباشد تا دچار آسیب نشود؛ راهکار این مهم هم تکیه بر توان داخلی است که قطعا راهگشای بسیاری از مشکلات کشور و مانعی در برابر لغزش ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر ضرورت خودداری از برخورد شعاری با «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» و لزوم تکیه یر ظرفیت های داخلی، خاطرنشان کرد: ما امروز باید به نیروی جوان خود به عنوان سرمایه های انسانی تکیه کرده و از پتانسیل برای عبور از بحران ها استفاده نماییم.

عضو خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی، کلید حل مشکلات کشور بوده و امروز باید همه مسئولان در این مسیر وارد اقدامات عملی شوند تا شاهد رونق تولید و افزایش اشتغال در کشور باشیم.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha