پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز دست برتر در تمام عرصه‌ها با جبهه مقاومت است و استکبار با تمام قدرت نظامی خود در برابر این جبهه مغلوب و مستأصل شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تنها قدرت اثربخش دنیا، قدرت و نیروی ذات اقدس الهی است و اصولا هیچ قدرتی جز ذات اقدس الهی در جهان مؤثر نیست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد رهبر معظم انقلاب در عرصه مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب، گفت: آن خشیت و خروش استکبارستیزی که امام خمینی(ره) داشتند، امروز رهبری معظم انقلاب پرچم‌دار آن هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با تمجید از عملکرد دبیرکل حزب الله لبنان نیز، تصریح کرد: اگر سید حسن نصرالله، ارتش رژیم صهیونیستی که یکی از قدرتمندترین ارتش‌های ظاهری جهان باشد را از خانه عنکبوت سستتر میخواند، بر اساس آموزه‌های فرهنگ اسلامی و اندیشه‌های انقلاب اسلامی است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با تأکید بر این مطلب که «گنبد آهنین» هم نمی‌تواند نجات بخش اسرائیل در برابر جوانان حزب الله باشد، تصریح کرد: امروز دست برتر در تمام عرصه‌ها با جبهه مقاومت است و استکبار با تمام قدرت نظامی خود در برابر این جبهه مغلوب و مستأصل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha