شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شهادت امام هادی علیه السلام

حوزه/ همزمان با ایام شهادت دهمین امام شیعیان حضرت امام علی النقی مراسم سوگواری این امام همان علاوه بر مساجد و تکایا استان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم معنوی که پس از اقامه نماز عشاء با تلاوت آیاتی از قرآن کریم با حضور جمع کثیری از زائران و مسافران نوروزی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز گردید، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیرامون شخصیت نورانی و سیره علمی و عملی امام هادی علیه الاسلام به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه این مراسم معنوی حسن شالبافان به نوحه خوانی پرداخت.

همچین به همین مناسبت فردا صبح قرائت زیارت جامعه کبیره در صبح روز شهادت امام هادی(ع) در حرم بانوی کرامت با نوای سید مهدی میرداماد قرائت و حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی سخنرانی خواهند کرد.

عصر روز شهادت نیز حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) به سخنرانی پرداخته و مداح اهل بیت (ع) یاسر محمدی به نوخه خوانی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است در شام شهادت امام هادی (ع) از سوی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزداد و نوحه خوانی مجید دلشاد بعد از نماز عشا برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم صبح فردا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مرثیه خوانی و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حاج سید مهدی میرداماد از ساعت ۱۱:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha