جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد جمکران

حوزه/ مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران گفت: در ایام تعطیلات نوروزی روزانه بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات درمانی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران بهره مند شدند که ۳۲۳ مورد آن خدمات ویزیت و درمان و ۴۹۰ مورد نیز خدمات داروخانه و آزمایشگاه بوده است.

محسن محرری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فعالیت‌های درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در ایام نوروز گفت: از یک هفته قبل از سال نو مقرر شد که فعالیت‌های دارالشفاء به صورت شبانه‌روزی باشد و در این راستا این مرکز درمانی در ایام نوروز به صورت شبانه روزی در خدمت زائران و مسافران بوده است.

وی بابیان اینکه در این مدت دکتر کشیک در همه‌شب‌ها به ارائه خدمات به بیماران پرداخته‌ است، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی روزانه بیش از ۸۰۰ نفر از خدمات درمانی دارالشفاء مسجد مقدس جمکران بهره مند شدند که ۳۲۳ مورد آن خدمات ویزیت و درمان و ۴۹۰ مورد نیز خدمات داروخانه و آزمایشگاه بوده است.

مدیر عامل اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه این درمانگاه در طول سال با بهره گیری از پزشکان مجرب و متخصص در خدمت مردم است، خاطرنشان کرد: دارالشفای حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) دارای بخش های تخصصی است که زائران مسجد مقدس جمکران و شهروندان قمی می توانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha