جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل

عضو خبرگان رهبری، تقویت تولید داخلی را باعث اشتغالزایی و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نام گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" اظهار داشت: حقیقتاً رهبر فرزانه انقلاب با دوراندیشی و درایت خاص خود ، مباحث را در این باره به طور کامل بیان فرمودند و اینک مسئولان باید به این بیانات جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: معظم له در سال گذشته شعار سال را اقدام و عمل در رابطه با اقتصاد مقاومتی قرار دادند اما متاسفانه آن طور که انتظار می رفت، این مباحث محقق نشد و حقیقتاً اگر اقدام و عمل لازم صورت می گرفت، بسیاری از مشکلات مردم حل می شد.

عضو خبرگان رهبری همچنین بیان داشت: طبعاً وقتی به فرمایشات ایشان به طور کامل عمل نشد، رهبری معظم امسال در نام گذاری سال مصادیق مهم در اقتصاد مقاومتی یعنی تولید و اشتغال را مورد توجه قرار دادند.

وی اضافه کرد: تولید و اشتغال رابطه و نسبت مستقیمی با یکدیگر دارند به این معنا که تقویت و توجه به یکی باعث رشد و تقویت دیگری می شود و طبعاً اگر تولید ضعیف شود، نمی توان انتظار اشتغالزایی بالا را داشت.

حجت الاسلام و المسلمین توکل با اشاره به این که تولید مقدمه اشتغال است، گفت: ما باید با تکیه بر داشته ها و توانمندی های داخلی به مقابله با مشکلات برویم و در برابر فشار دشمن به هیچ وجه تسلیم نشویم چرا که دشمن ضعف و تسلیم شدن ما را می خواهد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha