جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمک چندهزار دلاری مسلمانان اوکلاهاما به نیازمندان

حوزه/انجمن مسلمانان آمریکایی در اوکلاهاما با برگزاری یک مراسم خیریه میان ادیانی، موفق به جمع آوری هزاران دلار برای کودکان و زنان نیازمند در پناهگاه‌های خشونت خانگی شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک انجمن اسلامی در ایالت اوکلاهامای آمریکا، با برگزاری مراسم خیریه میان ادیانی با حضور مسلمانان و غیرمسلمانان، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی قابل توجهی برای کودکان و زنان قربانی خشونت‌های خانگی کرد.

این پروژه که «خدمات عاشقانه» نامیده شده بود توسط دو پزشک مسلمان با اسامی بشیر و آسیه شکیر از انجمن مسلمانان آمریکایی شهر اوکلاهاما برگزار شد. در این مراسم بیش از 150 نفر در مسجد اعظم اکلاهاما جمع شدند تا کیسه‌های کمک‌های غیرنقدی را از محصولات بهداشتی، شیرخشک کودکان و دیگر نیازمندهای زنان و کودکانی پرکنند که در پناهگاه‌های خشونت خانگی به سر می‌برند.

درحالی که هدف این پروژه جمع آوری 2500 دلار بود، شرکت‌کنندگان موفق به جمع آوری بیش از 10 هزار دلار شدند. به علاوه میزان شیرخشک جمع آوری شده برای کودکان نیازمند به بیش از 5 هزار دلار رسید و کیف‌های امدادی از شیرخشک و دیگر محصولات بهداشتی و پوشک نوزاد پر شده و برای نیازمندان در پناهگاه‌ها ارسال شدند.

آسیه شکیر پزشک محلی کودکان و رئیس بخش جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهر اوکلاهما در این باره گفت: مراسم فوق العاده‌ای بود. هرچند ما انتظار چنین کمک‌های قابل توجه‌ای از سوی مسلمانان برای زنان و کودکان نیازمند را داشتیم.

وی افزود: مردم با پیشینه‌های دینی و فرهنگی مختلف، فرای نگاه سیاسی به اینجا آمدند تا حمایت‌شان را از نیازمندان نشان دهند. اعضای اجتماعات مسیحی و یهودی نیز حمایت‌شان را نشان دادند. مشاهده حضور تمامی این مردم بسیار زیبا بود.

کمک چندهزار دلاری مسلمانان اوکلاهاما به نیازمندان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha