شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز

حوزه / حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون تولید و اشتغال معنا ندارد، گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری هوشمندانه ترین شعار و راهبرد برای وضعیت کنونی کشور است ومسئولین باید تمام توان خود را برای محقق کردن این مهم به کار گیرند.

حجت‌الاسلام حمید رضا عسکری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد با تبریک سال نو گفت: مفهوم اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم سازی پایه های اقتصادی و تلاش در راستای کاهش آسیب های اقتصادی و کم کردن وابستگی به اقتصاد تک محصولی و تقویت تولید است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز با بیان اینکه رونق تولید، اشتغال پایدار را به دنبال دارد، تصریح کرد: حمایت از تولید داخل راه را بر ورود کالاهای خارجی و غیر ضروری می بندد و جامعه را بسوی استقلال اقتصادی هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: در معارف دینی علاوه بر اینکه از عنصر کار به‌عنوان یک امری برای گذراندن زندگی و تامین معشیت مادی یاد شده به اثرات اخلاقی و نقش آن در شخصیت یک مسلمان هم توجه خاص شده است.

حجت‌الاسلام عسکری در ادامه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی بدون تولید و اشتغال معنا ندارد، اذعان کرد: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری هوشمندانه ترین شعار و راهبرد برای وضعیت کنونی کشور است ومسئولین باید تمام توان خود را برای محقق کردن این مهم به کار گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز خاطر نشان کرد: باید با تکمیل چرخه اشتغال و کار در جامعه و فرهنگ سازی برای استفاده از کالای تولید داخل و با حمایت از تولیدات داخلی در مسیر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداریم چرا که تولید و اشتغال و استفاده از تولیدات ملی زنجیره به هم پیوسته در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت مساجد دارای شرایط مهریز جهت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، سال جاری، امکان ثبت نام 4000 نفر از معتکفین در این شهرستان، فراهم است.

حجت ‌الاسلام عسکری خاطر نشان کرد: البته پیش بینی ستاد اعتکاف شهرستان با توجه به سوابق اجرای این مراسم معنوی در سالهای گذشته، این است که آمار داوطلبین بیش از این تعداد باشد، لیکن فعلا ظرفیت 4000 نفری برای شهرستان در نظر گرفته شده که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده، بتوانیم برنامه های فرهنگی و معنوی خوبی در مساجد مجری اعتکاف، برگزار کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: از امروز تا تکمیل ظرفیت اعلام شده، کمیته ثبت نام اعتکاف شهرستان، آماده انجام وظیفه است و در صورت نیاز به ظرفیت بالاتر، تدابیر لازم، اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha