چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمدیان

حوزه/ امام‌جمعه اسفراین با اشاره به مزین شدن امسال به عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال راه تحقق شعار سال است.

حجت‌الاسلام‌ قدیر محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: مهم‌ترین کار برای تحقق اقتصاد مقاومتی بسترسازی توسط مردم و مسئولان برای حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال است.

وی افزود: سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده است، نقشه راهی روشن برای رسیدن به پیشرفت خواهد بود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین گفت: بر همین اساس خرید و مصرف کالاهای ایرانی یکی از راه‌های تحقق شعار امسال و از اهداف به ثمر رسیدن اقتصاد مقاومتی است.

وی تأکید کرد: اگر دولت و ملت در حوزه اقتصادی هم‌صدا و هم دل گام‌های مؤثری بردارند، قطعاً اثرات آن را به‌خوبی می‌توان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دید.

امام‌جمعه اسفراین با بیان اینکه راه نجات مشکلات اقتصادی اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است و باید در این مسیر کار فکری و همگانی صورت گیرد، گفت: استکبار برای هر دولتی در این نظام برنامه خاصی دارد زیرا با اصل نظام مخالف است بنابراین باید دنبال راهکار اصلی یعنی اجرای اقتصاد مقاومتی رفت.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در رابطه با سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: اگر اقتصاد مقاومتی در ایران نهادینه شود می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

حجت‌الاسلام‌ محمدیان با تأکید بر اهمیت اشتغال و تأثیر آن در روحیه و نشاط جامعه، گفت: باید همه مسئولان برای ریشه‌کن کردن بیکاری با هم متحد شوند تا معضل بیکاری از جامعه ما برچیده شود.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت و همراهی مردم و مسئولان نظام اسلامی برای تحقق اهداف نام‌گذاری امسال، لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha