شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 دوره تربیت مدرس کارگاه های نگرشی دیگر

حوزه / براساس تفاهم نامه ای که بین مدیر حوزه علمیه استان یزد و مدیر موسسه مطالعاتی و راهبری علوم و معارف اسلامی مشهد امضاء گردید، مقرر شد که دوره «تربیت مدرس کارگاه های نگرشی دیگر» در یزد برگزار شود.

حجت الاسلام سید محمد محسن حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ بنا به تفاهم نامه ای که بین حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد و حجت الاسلام والمسلمین دعائی، مدیر موسسه مطالعاتی و راهبری علوم و معارف اسلامی مشهد امضاء گردید مقرر شد که دوره «تربیت مدرس کارگاه های نگرشی دیگر» در یزد برگزار شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه یزد ادامه داد: با امضای این تفاهم نامه بین این دو مرکز، معاونت های تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان یزد مامور پیگیری برگزاری دوره تربیت مدرس کارگاه های نگرشی دیگر در استان شدند.

وی به هدف از برگزاری این دوره اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این دوره این است که در استان یزد حداقل 30 استاد با نگرشی دیگر در موضوعات سیاسی، اجتماعی، اخلاقی، حجاب، امر به معروف و نهی از منکر ، تبلیغ و ... تربیت شده و برای طلاب و عموم مردم مفید واقع شوند.

حجت الاسلام حسینی پور در خصوص شرایط شرکت در این دوره گفت: «گواهی اتمام سطح دو» ، «دغدغه مند بودن در عرصه تبلیغ و فرهنگ و داشتن روحیه جهادی» ، «احراز توانایی علمی و تدریس در موضوعات کارگاهی» و همچنین«قبولی در مصاحبه» از شرایط حضور در این دوره است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان امروز 15 فروردین است، افزود: روزهای 16 و 17 فروردین ماه سال جاری نیز زمان مصاحبه از شرکت کنندگان در این دوره است.

وی در پایان ضمن اشاره به اینکه علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند به معاونت های تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه مراجعه کنند در خصوص زمان برگزاری آن گفت: روزهای 30 و 31 فروردین ماه و 1 اردیبهشت این دوره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha