شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به امنیت پایدار حاکم بر کشور، گفت: تأمین امنیت همه‌جانبه برای حفظ جان، مال، آبرو و ناموس مردم و جامعه از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در دیدار فرماندهان انتظامی استان اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت این مرزوبوم است و جمهوری اسلامی ایران با نیروهای انتظامی بسیار مقتدر و آگاه به دانش روز به امنیت پایدار می‌رسد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان خراسان شمالی با اشاره به خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی افزود: این نیرو مظهر نظم و امنیت در جامعه بوده که امنیت نیز زمینه‌ساز توسعه متوازن جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت همه‌جانبه برای حفظ جان، مال، آبرو و ناموس مردم و جامعه از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است، گفت: اگر امنیت در کشور حاکم باشد در همه زمینه‌ها اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بیش‌ازپیش به توسعه دست خواهیم یافت.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه زحمات فرماندهان و مأموران نیروی انتظامی در تأمین امنیت ستودنی است، اظهار داشت: اگر امروز در جامعه اسلامی شاهد امنیت پایدار در حوزه شهری و مرزی هستیم، باید قدردان زحمات مأموران نیروی انتظامی و دیگر نیروهی نظامی کشور باشیم.

وی با بیان اینکه نیروهای انتظامی افراد مردمی هستند، افزود: شهروندان  باید با این نیرو همکاری لازم داشته باشند تا فضا برای افراد شرور و متخلّف در جامعه ناامن شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: فرهنگ‌سازی قوانین انتظامی نکته اساسی است که باید قبل از اعمال قانون، با تکرار و تذکر لسانی همراه باشد که اگر در این زمینه بیشتر کار شود مردم بهتر و بیشتر از گذشته نسبت به رعایت قوانین اقدام می‌کنند.

وی با قدردانی از تلاش‌های فرماندهان و مأموران نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: حضور پلیس در ایام نوروز کاملاً ملموس و پررنگ بود و نیروی انتظامی به‌خوبی توانست امنیت ترافیکی و اجتماعی را در استان برقرار کند .

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha