جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استاندار قم در دیدار آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده عالی دولت در استان قم، با اشاره به اهمیت پرداختن به اقتصاد مقاومتی بر عزم جدی مسئولان استان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در این عرصه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهندس مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیتالله حسینی بوشهری با ارایه گزارش فعالیت های استان در سال گذشته و نقش پیش روی استان قم گفت: همیشه حضور در محضر علما و بزرگان دین و حوزه مایه شعف و مسرت خاطر است زیرا این بزرگان هم مشوق خادمان ملت هستند و هم نکات کلیدی و کاربردی را متناسب با اوضاع و احوال کشور و استان بیان میکنند که راهگشاست.

 صادقی اظهارکرد: در راستای استقرار اقتصاد مقاومتی در استان نیز از سال گذشته تلاشهای گستردهای انجام شده است و واحدهای بسیاری برای حل مشکل به بانکها معرفی شدهاند و قطعا امسال نیز نگاه ویژهتری به اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال خواهیم داشت.

وی گفت: یکی از مهمترین اقدامات دولت در استان قم پیگیری طرح «هر خانه یک واحد تولیدی» است که در راستای سیاست تقویت از اقتصاد خرد انجام می‏شود؛ این طرح در آینده میتواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

استاندار قم با ذکر این مطلب که خوشبختانه استان قم در سال گذشته شرایط مطلوبی در عرصه پیشبرد طرحهای مرتبط به حمل و نقل و ترافیک و شهرسازی و انتقال آب و گازرسانی و... سپری کرد، گفت: آیت الله حسینی بوشهری همیشه تاکید داشتند که مشکلات فرودگاه قم به سرعت حل شود که خوشبختانه در این زمینه باید گفت که مشکل فرودگاه قم نیز با تدبیر و همدلی و پیگیری فراوان در مسیر مطلوبی قرار گرفته است و شرح وظایف به زودی مشخص خواهد شد زیرا 1200 نفر در این مساله دخیل هستند و در این مشکل درگیر شدهاند.

وی گفت: فعالیت‏هایی چون پیگیری حق آب دریاچه نمک و برگزاری همایش پیگیری وضعیت دریاچه نمک در 7 و8 اردیبهشت ماه در این مسیر انجام شده است زیرا 26 درصد از مردم کشور با بحرانیتر شدن دریاچه نمک از عواقب آن متضرر خواهند شد.

وی اظهارکرد: سال گذشته نیمی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) قم خوشبختانه از مددجویی صرف نجات یافته و به بازار تولید و کار وارد شدند که این مساله اعتماد به نفس و عزت آنها را نیز ارتقا داده است.

استاندار قم گفت: حرکت استانداری و نهادهای فعال قم به سمت تجمیع نیروها برای حل مشکلات و انتفاع بیشتر مردم است و قطعا این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت و اگر این رویه با همدلی و اخلاص طی شود خداوند نیز برکات خود را به این حرکت خواهد داد.

وی با اشاره به مسئله انتخابات گفت: استان قم در سال گذشته کم حاشیهترین انتخابات را در کشور مدیریت و برگزار کرد و امیدواریم این دوره نیز که رقابت به دلیل کاهش نمایندگان شورای شهر و افزایش 22 درصدی ثبت نام فشرده ‏تر از گذشته است با بهترین شکل و کمترین حاشیه برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha