سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
گزینش و پذیرش

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از ثبت نام بیش از ۵۸۰ نفر متقاضی برای ورود به مدارش علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به تمدید پذیرش حوزه های علمیه تا ۱۸ فروردین، گفت: علاقمندان برای ورود به مدارس علمیه استان و تحصیل علوم حوزوی، می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی داوطلبان ورود به حوزه در استان لرستان روز ۲۵ فروردین ماه انجام خواهد شد، گفت: آزمون کتبی برای ورود به حوزه علمیه در استان لرستان، در دو حوزه امتحانی شهرستان های خرم آباد و بروجرد برگزار خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان اضافه کرد: متقاضیان پذیرفته شده در آزمون کتبی، پس از موفقیت در مصاحبه های شفاهی، شخصیتی و گزینش، و همچنین موفقیت در دوره های اختبار و تثبیت، برای ورود به مدارس علمیه استان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

حجت الاسلام باقر موسوی در ادامه با اشاره به اینکه با همکاری و همت دستگاه ها و نهادهایی همچون صدا و سیما، تبلیغات اسلامی، اوقاف، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، تبلیغ مبلغان و روحانیون مستقر در مساجد، ادارات و...، تلاش شده است، جوانان مؤمن و انقلابی برای ورود به حوزه ثبت نام و جذب شوند، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش برای جذب دانش آموزان مؤمن و ولایی قدم های مطلوبی برداشته است تا شاهد حوزه ای انقلابی و پویا باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha