چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام قربانی ، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام قربانی، خواستار تغییر در زمان برگزاری امتحانات پایانی طلاب شد و تصریح کرد: این تلاقی عملاً سبب می‌شود که طلاب درگیر درس و بحث‌های طلبگی شوند و از رسالت مهم خویش در ایام انتخابات غفلت کنند .

حجت‌الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بااشاره به تلاقی انتخابات با زمان برگزاری امتحانات پایانی طلاب، اظهار داشت:  حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون باید در زمینه انتخابات که مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور است، نقشی راهبردی و هدایتگری داشته باشند.

وی با بیان اینکه هم زمانی امتحانات پایانی با ایام انتخابات، یک فکر را در ذهن پدید می‌آورد که طلاب نباید فعالیتی در این زمینه داشته باشند، گفت: اگر قرار باشد طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند،   تمهیدات ویژه‌ای نیز در این راستا باید اتخاذ شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، خواستار تغییر زمان برگزاری امتحانات پایانی طلاب شد و تصریح کرد: این تلاقی عملاً سبب می‌شود که طلاب درگیر درس و بحث‌های طلبگی شوند و از رسالت مهم خویش در ایام انتخابات غفلت کنند .

حجت‌الاسلام قربانی، فعالیت مبلغان در ایام انتخابات و بیان ویژگی‌های نماینده اصلح را یک تکلیف شرعی دانست و اظهار داشت: اگر روحانیون به‌عنوان هادیان جامعه در این دوران حساس که دشمن از سال‌های گذشته روی آن برنامه‌ریزی کرده است، نقش کلیدی و بنیادین خودش را انجام ندهد، ممکن است خدایی ناکرده با دولتی مواجه شویم که در ارکان انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور خلل وارد کند و نه تنها باری از دوش مردم مستضعف  بر ندارد! بلکه بار بیشتری را متحمل قشر آسیب‌پذیر جامعه کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha