پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار استاندار قم با آیت الله مومن

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت اتکای مسئولان به خداوند متعال در جهت تحقق اهداف دولت، بر ضرورت استفاده از ظرفیت های داخلی کشور برای تعالی نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله مومن امروز در دیدار نوروزی استاندار و مدیران ارشد استان قم، اهمیت نمود عملی خدمات دولت در منظر مردم را مورد تاکید قرار داد.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: مدیران با اتکاء به خداوند متعال و استفاده از ظرفیت های داخلی کشور زمینه تعالی نظام جمهوری اسلامی را فراهم نمایند.

وی با ذکر نمونه هایی از سبک زندگی امام خمینی (ره) در دوران مبارزه با رژیم ستم شاهی و پس از انقلاب اسلامی اضافه کرد: مسئولین زندگی رهبر کبیر انقلاب را الگوی خود در عمل به وظایف و خدمت به مردم قرار دهند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    0 0
    رییس جمهور ، شهردار ها:این پست و مقام یک امانت الهی است(هزینه های دولت، ارثیه هیچ مسوولی نیست و...) . او و بقیه کارکنان، خدمتگذار مردم هستند. باید مسوول مربوطه این را عملا ثابت کند. مردم هم ضمن اجرای وظایف دینی خود ، باید در تمام ساخت و سازها و افتتاح مکان های عمومی شرکت داشته و مراحل انجام آنرا نظاره کنند..... اشگال و اصلاح قانون را باید مجری قانون فورا به مجلس گزارش دهد .... اگر نکرد........