پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جلسه هماهنگی دست اندرکاران برگزاری اعتکاف در یزد

حوزه / در جلسه هماهنگی دست اندرکاران برگزاری اعتکاف بر لزوم بسترسازی مناسب جهت حضور حداکثری اقشار مختلف در این مراسم معنوی تاید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، جلسه هماهنگی دست اندرکاران برگزاری مراسم اعتکاف شهرستان یزد، صبح امروز در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، حجت‌الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، با تبریک ماه رجب المرجب گفت: ماه رجب فرصتی مناسب برای بندگی و عبادت خداوند است.

وی با اشاره به در پیش بودن مراسم معنوی اعتکاف خاطر نشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف از مراسم‌های عبادی ویژه است که با شکوه خاصی و با شور و حال عجیبی در مساجد استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کارگر بر لزوم بسترسازی مناسب جهت حضور حداکثری اقشار مختلف در این مراسم معنوی تاکید کرد: جهت برگزاری هر چه بهتر این مراسم جلسات برنامه ریزی با حضور دست اندرکاران این مراسم معنوی برگزار شده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد میزبان معتکفین گفت: در ایام اعتکاف برنامه‌های فرهنگی مختلفی در مساجد برگزار می‌شود که جلساتی نیز در این راستا برگزار شده است.

در ادامه حاضرین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود جهت جذب حداکثری به این مراسم معنوی و برگزاری با شکوه آن پرداختند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha