پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سید سیف الله موسوی-مدیر مدرسه مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب گفت: بازی های سیاسی که هیچ سودی به حال مردم ندارد، لذا مسئولان و اعضای شوراها باید به شدت از ورود به این بازی ها پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدسیف الله موسوی، شب گذشته در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب، با اشاره به ضرورت توجه حوزویان به مسائل روز، گفت: انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شورای های شهر و روستا در این برهه خاص از تاریخ بسیار مهم و حساس است.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب ادامه داد: نباید مردم این انتخابات را ساده بنگارند، زیرا به پیشرفت و توسعه کشور مرتبط می باشد.

وی در ادامه با انتقاد از ورود برخی از اعضای شوراها به مناقشات و دسته بندی های سیاسی، گفت: شورا محل خدمت به مردم و توسعه شهری است و جایی برای دسته بندی های سیاسی و جناحی نمی باشد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: بازی های سیاسی که هیچ سودی به حال مردم ندارد، لذا مسئولان و اعضای شوراها باید به شدت از ورود به این بازی ها پرهیز کنند.

مدیر مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: اگر مردم به دنبال رفع کمبودها و نارسایی های هستند، باید در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور فعال داشته باشند و انتخاب افراد اصلح و پاکدست را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha