جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اسرائیل خانواده فلسطینی را مجبور به تخریب خانه‌هایشان کرد

حوزه/ رژیم صهیونیستی یک خانواده فلسطینی در بیت المقدس را مجبور کرد خانه خودشان را برای گریز از جریمه سنگین تخریب کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، رژیم صهیونیستی یک خانواده فلسطینی در بیت المقدس را مجبور کرد خانه خودشان را برای گریز از جریمه سنگین تخریب کنند. روز گذشته یک خانواده فلسطینی در محله بیت حنین در شمال بیت المقدس اشغالی مجبور شدند خانه خودشان را تخریب کنند زیرا در صورت عدم تخریب مجبور به پرداخت جریمه بسیار سنگینی به شورای شهر رژیم صهیونیستی بودند.

به گفته لیندا رجبی بانوی فلسطینی صاحبخانه، در صورت عدم تخریب این منزل، شورای شهر اسرائیل آن‌ها را مجبور به پرداخت 250 هزار شکل واحد پول اسرائیل می‌کرد.

رجبی گفت: این تصمیم برای ما بسیار سخت و اندوهناک بود. ما 15 سال در این خانه زندگی کرده‌ایم و اکنون بی‌خانمان شده‌ایم. اما این زمین متعلق به ماست و ما هرگز آن را ترک نخواهیم کرد.

وی افزود: ما تا همین الان نیز جریمه‌های سنگینی به اضافه هزینه وکلا را متحمل شده‌ایم و مدام درخواست برای مجوز می‌کردیم اما شورای شهر اسرائیل هر بار درخواست ما را رد کرده و دستور تخریب این منزل را صادر می‌کرد.

گفته می‌شود که روز گذشته رژیم صهیونیستی 14 آپارتمان متعلق به فلسطینیان به همراه یک اتاق کشاورزی و چهار دیوار را در ناحیه «شیخ انبار» در روستای زعیم، در شرق بیت المقدس اشغالی به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب کرده است

روز دوشنبه فائز عبدالطیف جابیز و برادرش سلیمان نیز مجبور شدند برای گریز از جریمه‌های سنگین تحمیل شده توسط رژیم اسرائیل، خانه‌هایشان را با دست خودشان تخریب کنند. این دو خانه 3 سال پیش ساخته شده و هر کدام 150 مترمربع وسعت داشته و 16 فلسطینی از جمله 12 کودک در آن‌ها زندگی می‌کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha