سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده - حوزه کرمانشاه

حوزه/ یک کارشناس حوزوی گفت: سال گذشته هم رهبر معظم انقلاب، محور شعار سال را، بحث اقتصاد مقاومتی تعیین کردند، اما با وجود تأکیدات مکرر ایشان، شاهد کم کاری هایی از سوی بعضی مسئولان و مدیران بودیم و امیدواریم این موضوع، حداقل امسال تکرار نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام شهرام رضوانی زاده، صبح امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه، با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با این نامگذاری به خوبی نشان دادند که تسلط کاملی بر اوضاع مملکت، منطقه و جهان دارند و سطح اطلاعات و مطالعات ایشان از آنچه که فکر می کردیم بسیار بیشتر است.

وی افزود: امام خامنه ای نیاز اصلی و اولویت دار امسال را همانند سال گذشته بحث "اقتصاد" تشخیص داده اند، لذا می طلبد مسئولان بیش از پیش، در حوزه اقتصاد و به ویژه اشتغال برای جوانان، تمام امکانات را بسیج کنند.

این کارشناس حوزوی با تأکید بر این که اشتغال برای هر جوان یعنی کاهش یک ناهنجاری اجتماعی، گفت: امکانات و ظرفیت های موجود در کشورمان در بخش اقتصاد، باید از وضعیت منفعل خود بیرون آمده و رفته رفته زیرساخت های یک اقتصاد سالم و استوار ملی فراهم شود تا در نهایت در مقابل ناملایمات مالی و اقتصادی روز دنیا، مقاوم باشیم و خدای ناکرده دچار نوسانات نشویم.

حجت الاسلام رضوانی زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز شاهد آن بودیم که رهبر انقلاب اسلامی، محور شعار سال را، بحث اقتصاد مقاومتی تعیین کردند، اما با این وجود و تأکیدات مکرر ایشان در طول سال گذشته، شاهد کم کاری هایی از سوی بعضی مسئولان و مدیران بودیم، اما امیدواریم که این موضوع، حداقل امسال تکرار نشود.

این کارشناس حوزوی اظهار داشت: مشکل اشتغال در کشور که مقام معظم رهبری در شعار سال 96 بر آن تأکید کردند، در استانی همانند کرمانشاه نمود عینی تری دارد، چه آن که شاهدیم، بسیاری از نخبگان این استان برای پیدا کردن شغل مناسب به دیگر نقاط کشور و برخی استان‌های صنعتی تر مهاجرت کنند که این موضوع، برای مردم کرمانشاه ناراحت کننده و از سوی دیگر یک بیماری در ساختار اقتصادی کشور محسوب می شود.

وی با بیان این که بر همه مسئولان و مدیران واجب است که به خوبی منویات مقام معظم رهبری را مدنظر داشته و از هیچ کوششی برای عملیاتی کردن خواسته های به حق رهبر انقلاب کوتاهی نکنند، خاطرنشان کرد: امام راحل نیز تأکید داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به این مملکت آسیبی نرسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha