پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال

حوزه/ یکی از ائمه جمعه خراسان شمالی با اشاره به مزین شدن امسال به‌عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: دغدغه مقام معظم رهبری حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

حجت‌الاسلام‌ عباسعلی قلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به عزم جدی مردم و مسئولان نیاز داریم و همه باید خود را در قبال اجرایی شدن شعار سال، مسئول بدانند.

وی با اشاره به نام‌گذاری‌ها و بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب، به معنای نقشه راه مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

امام‌جمعه شهرستان فاروج تأکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید روحیه خودباوری که لازمه تولید و اشتغال است، روز به روز در جامعه گسترش یابد .

وی با بیان اینکه خط تولید و راه‌اندازی واحدهای تولیدی اشتغال‌زا در فاروج جهت از بین بردن بیکاری نیازمند توجه بیش‌ از پیش است، گفت: مسئولان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیش‌ازپیش تلاش و کوشش نمایند.

حجت‌الاسلام‌ قلی زاده خاطرنشان کرد: اگر به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی محقق شود در تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران، مقابله با دشمن و مقاومت در برابر فشارها مؤثر است که لازمه تحقق این امر همراهی، همدلی و همکاری دو جبهه مردمی و دولتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha