سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ شیخ حبلی گفت: یک روحانی مسئولیت دارد در برابر فتنه ها و تحریک طایفه ای بایستد و مردم را به محبت و صلح و فرا بخواند و این امری بدیهی است که هر عالمی باید آن را انجام دهد تا چهره واقعی دین را نمایان سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی از روحانیون اهل سنت شهر صیدای لبنان در یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تاکید بر ضرورت فرق گذاشتن میان علمای درباری و علمای ربانی در راه شناخت حقیقت، گفت: برخی علما هستند که چهره اسلام را تخریب می کنند.

وی افزود: اسلام مشکلی ندارد و هرمشکلی که هست از سوی مدعیانی است که خود را به اسلام منسوب می کنند و برخی جریان های اسلامی تلاش می کنند اسلام اصیل را منحرف کنند و فهم باطل خود را به اسلام منسوب می کنند و از اسلام برای رسیدن به اهداف سیاسی خود استفاده می کنند در حالی که سیاست باید در خدمت دین باشد نه اینکه دین در خدمت سیاست باشد.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: یک روحانی مسئولیت دارد در برابر فتنه ها و تحریک طایفه ای بایستد و مردم را به محبت و صلح و فرا بخواند و این امری بدیهی است که هر عالمی باید آن را انجام دهد تا چهره واقعی دین را نمایان سازد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha