جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم، باید ابتدا سالم سازی را از خانه خود آغاز کنیم، گفت: در کار فرهنگی باید تنها با خدا معامله کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، ظهر امروز در دیدار با مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان ممیز با تشخیص خود هم مسئول کارخود بوده وهم مسئول کار دیگران است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که اگر بخواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم، باید ابتدا سالم سازی را از خانه خود آغاز کنیم، ابراز داشت: مسئولیت‌هایی که بر عهده عناصر فرهنگی یا فرهنگ ساز جامعه است، اگر سالم وصالح و به معنی صحیح ارشاد باشد، باقیات صالحات خواهد بود.

وی افزود: اگر حقی، ناحق گردد و زمینه تهمت و دروغ و افترا فراهم گردد این اعمال با توبه جبران نخواهد شد و جای تاسف دارد که فردی با هر انگیزه ای بخواهد به جامعه دروغ بگوید و آن را به گمراهی و فساد بکشاند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که فکر و اندیشه امانت الهی است و اما به دست خود در حال فاسد کردن آن هستیم که جنگ با خدا و پیغمبران است، افزود: باید بیان حقایق و سخن مفید و خدمت به مردم را مد نظر قرار دهیم و نباید با کسی جز خدا معامله کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به هجمه های دشمنان، گفت: باید برای نسل‌های آینده فکری اساسی کنیم، زیرا انواع درهای خودی و بیگانه از جمله فضای مجازی، رسانه‌ها و ... به سمت کودکان و نوجوانان باز است که نیازمند توجه دقیق و جدی است.

وی با بیان اینکه در کار فرهنگی فقط باید با خدا معامله کرد، زیرا هیچ کسی جز خدا نمی تواند اجر و پاداش آن را بدهد، اظهار داشت: امروز دنیای استکبار، چهره اسلام و ایران را وارونه جلوه می دهند که باید نسبت به این قضیه نیز توجه ویژه گردد و حساسیت نشان داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha